torsdag 9 augusti 2012

Lite inspiration från Tine K´s showroom...






Igår åkte jag ut en sväng till Butiken & Magasin 36, dels för att kolla in den nya saluhallen som öppnat men också för att spana in höstnyheterna. Det blev några fina inköp till höstgarderoben som jag visar sen. Jag hann också med att snabbt smita in till Sanne´s showroom och fotografera några av mina favoriter från den kommande Tine K Home kollektionen. Mobilväskan, adventsljuset och sjalen åkte direkt upp på min önskelista för hösten.

Och så här såg det ut tidigare imorse, när jag redigerade bilderna :)


Ha nu en fin torsdag, och tack för kommentarena ni lämnar.


+ Foto: Anna-Malin


22 kommentarer:

  1. åh så väldigt väldigt mycket fina bilder.
    och sakerna på bilderna är också grymma.
    lyllosa dig som fick med dig lite hem ...

    ha en fin dag, u.

    SvaraRadera
  2. Så underbara bilder!!! Jag ska åka upp på lördag och fota lite. kramis J

    SvaraRadera
  3. Så mycket fint!!
    Måste vara svårt att välja ut
    sina favoriter när allt är super;)

    Kram Christina

    SvaraRadera
  4. Vackra farger och fina bilder!

    SvaraRadera
  5. Vilka fina bilder! Jag älskar i synnerhet fokuset på den första bilden.

    SvaraRadera
  6. ja nu kliar det lite i fingrarna att gå loss på höstens saker...*ler
    Har tagit semester torsd, fred och solen skiner på en klarblå himmel här i Göteborg ...så tänkte passa på att använda en av sommarens klänningar....( använda lite för lite denna sommar ..och hoppas att dessa kan sitta på hela augusti *ler

    Kram

    Pernilla På Piazzan

    SvaraRadera
  7. åh jag måste köra dit.
    Tänker det varje vecka men så .. ja du vet :(
    Men jag SKA.
    Bara Italien först sen ska jag ner och rota runt och göra av med alla pengar jag egentligen inte har ;)

    Ha en fin dag!
    Kram

    SvaraRadera
  8. Oj så mycket höst-snyggt! Hösten är bästa årstiden näst efter sommaren! Ha en fin torsdag!

    SvaraRadera
  9. Man kan inte bli annat än kär i både bilder och prylarna på bilderna:) Så mycket snyggt!

    Ha en fin torsdag! /Linda

    SvaraRadera
  10. Var ligger Butiken?
    Jag gillade också adventsljuset! Kul idé!
    Kram

    SvaraRadera
  11. Jeg eeelsker bildene dine, du er så flink:)
    Og tingene på bildene - wow som jeg LIKER TineK ♥
    Adventslyset og skjerfet er MÅ HA:)

    Ha en fin fin kveld :)

    SvaraRadera
  12. Så underbara bilder, som vanligt :)
    Mvh Lisa

    SvaraRadera
  13. Tine K har mycket fint hon:) Måste vara väldigt kul att fota hennes fina saker!

    Ha en fin kväll,

    Kram Johanna

    SvaraRadera
  14. Oj, ja, måste hålla med, mobilväskan väckte ett begär...

    SvaraRadera
  15. Lika fint som alltid!

    Ha en fin lördagskväll!
    //Mia

    SvaraRadera

Tusen tack att just du tar dig tiden att skriva
några rader. Jag uppskattar det mycket.
Ev. frågor jag får, försöker jag svara på
här i kommentarsfältet.

Varma hälsningar
Anna-Malin